hydraulické potrubí z materialu CuNi (měď-nikl 10Fe) 

Tento článek začneme pouhým jednoduchým slůvkem PROČ.

A proč ne, proč bychom nemohli mít brzdový system z materiálu, který nerezaví, díky kterému se nám nestane že po sešlápnutí brzdového pedálu pokropíme vozovku kapalinou a ani nezpomalíme.

Používáme materiály k tomuto účelu vyráběné a schválené, jde o směsi kovů CuNi 10Fe , což znamená : měď-Nikl a malé množství železa. Od renomovaného výrobce QUICK BRAKE 

Měď je kov který povrchově oxiduje, nekoroduje do hloubky, je měkký a lehce tvarovatelný, Aby nebyl příliš měkký je přidán nikl ( přidává se do pevnostní nerez oceli ) ale nikl je drahý a může být křehký pro to je přidáno ještě malé množství železa které je tvrdší než měď ale tvárnější než nikl. A tím je dosaženo optimálních vlastností, malý kompromis. Je pravdou že takováto směs kovů má jiné vlastnosti než měď bez příměsi ale je vizuálně shodná. Proto když půjdete na STK je nutno na dotaz technika pravdivě odpovědět že potrubí není z mědi ale z materiálu CuNi-10Fe.

Našim zákazníkům, kteří si u nás potrubí ne jen zakoupí ale také nechají namontovat, vystavíme doklad, ve kterém uvádíme tuto skutečnost. Tento doklad je vázán na konkrétní vozidlo.

Námi dodané a namontované potrubí je dále opatřeno identifikačním značením.

Plánujeme vydávání potvrzení o použitém materiálu i u potrubí které nebude instalováno na vůz v naší provozovně, v současné době řešíme možnosti signování takto dodávaného potrubí. V takovém případě neponeseme žádné záruky za případnou neodbornou nebo nekvalitní instalaci.